sestrinskopNakladnik: Algoritam
Naslov originala: Prophecy of the sisters
Autor: Michelle Zink
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 244
Prevoditelj: Sandra Mlađenović

Biblioteka Arboretum izdavačke kuće Algoritam knjigom Sestrinsko proročanstvo autorice Michelle Zink vodi nas u 19.stoljeće i donosi priču koja počinje smrću Thomasa Edwarda Milthropa. Njegova nenadana smrt pokreće niz neobičnih, mističnih događaja za njegove šesnaestogodišnje kćeri Alice i Amaliju. Borba dobra i zla upliće se u živote Thomasove djece. Blizanke koje su karakterno vrlo različite dodatno će razdvojiti sudbina koju nosi drevno proročanstvo. Jedna od sestara predodređena je za ulogu Dveri, prolaza duša i samog palog anđela u ovaj svijet. Druga - Čuvarica je mora spriječiti. Šansa za prekid proročanstva još postoji. Treba samo naći ključeve. Biljeg na ruci, medaljon, drevna knjiga sa samo jednom stranicom ispisanog proročanstva, previše je odjednom za Amaliju. Teško je snaći se u nastaloj situaciji, a kamoli povjeriti se nekome.

„Prognane iz raja, Duše su izgubljene, a Sestre nastavljaju bitku dok Dveri ne zazovu njihov povratak ili Anđeo ne donese Ključeve Ponora.“

Ima li u proročanstvu mjesta za ljubav i može li James, izabranik Amalijina srca, razumjeti promjene u njenom životu? Školska prijateljica Luisa i vidjelica Sonija također su nositeljice biljega. Kakva je njihova uloga u svemu? Teta Virginija Čuvarica je iz prethodne generacije i zadaća joj je uputiti novu Čuvaricu u misiju.

Potraga za rješenjem vodi  u daleki London. Što će se tamo dogoditi i kakvu  magiju  donosi put u nepoznato čitat ćemo u drugom nastavku trilogije.

„Moja se letargija rasplinjava i ja se otiskujem kroz prozor, zastajući nad svojim usnulim tijelom tek časak prije nego što padnem u njega. Čudan je to doživljaj; osjećam kako mi je duša škljocnula na mjesto poput komadića slagalice i znam pouzdano da to nije bio san.“

„Ima nešto što ne razumijem, madame. Čak i da ja stavim medaljon, kako bi Samael mogao proći u naš svijet? On je tek duševna tvorevina, nije li? Prazna duša. Kako bi se kretao našim svijetom bez tijela?“„To je, draga moja djevojko, vrlo jednostavno.“ Madame Berrier stišće usnice u mrku crtu prije nego što nastavlja.“Koristit će se vašim.“

Sestrinsko proročanstvo čita se s lakoćom. Nema nepoznatih pojmova, radnja nije presijecana nepotrebnim opisima, a odnosi među likovima su jasni. Po mom mišljenju jedino romantične scene nisu dobro razrađene. Prenaglo i počinju i završavaju pa djeluju kao da autor s njima nije računao te su naknadno dodavane. Likovi sestara dobro su osmišljeni. Alice je  naoko hladna, proračunata, svojevoljno izolirana od društva i zna koja je njena uloga u svemu to se događa. Amalia je s druge strane otvorena, zbunjena i nastoji se snaći u ulozi koja joj po naravi nikako ne odgovara. Putovanja u Drugosvjetove, boravak u njima, stvorenja koja se tamo nalaze i interakcija sa „ovim“ svijetom dobro su uklopljena. Knjiga nam ukazuje na činjenicu da slučajnosti ne postoje već se sve događa s razlogom ma koliko nam se on učinio krivim.

Michelle Zink (1969.g.) i njeno četvero djece  žive u New Yorku. Sestrinsko proročanstvo prva je objavljena knjiga autorice izdana 2009. godine nakon pet neobjavljenih rukopisa. Knjiga je uvrštena u 10 najboljih debitantskih romana, a od strane knjižnica Chicaga među naj knjige za mlade. Slijedili su drugi i treći dio trilogije : Guardian of the Gate i Circle of fire. U suradnji sa sinom Kennethom, Michelle je napravila vrlo interesantnu stvar. Uz knjige je napravljena i glazba. Kao što glazbene teme prate radnju filma i pojačavaju doživljaj, ovoga puta svi čitaoci mogu dodatno uživati u pisanoj riječi. Muziku možete čuti na ovom linku. Osim trilogije o blizankama Michelle Zink izdala je u ožujku 2012.godine i knjigu pod naslovom A temptation of angels.