got vii  HBO je nakon dugo očekivanja najavio datum premijere i prikazivanja nove sezone serijala pod nazivom Igra prijestolja VII.

uskoci 250

Nakon što se popularna kartaška start-up igra rasprodala u Hrvatskoj i dugo vremena je nije bilo u prodaji od sada ju možete naručiti preko nas.

Njezina maloprodajna cijena je 80,00kn, ali za sve koji se jave na naš mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i naruče sa svojim podacima (ime i prezime, adresa i kontakt telefon) dobit će popust od 20%. Dostava je 20kn.

Nažalost hrvatska verzije igre više ne postoji, a u prodaji je samo engleska i njemačka verzija igre. Pravila su u svakoj igri na sva tri jezika (hr, en, de), a samo karte su na engleskom ili njemačkoj jeziku.

Uskoci i dalje nisu u slobodnoj prodaji stoga ne vjerujemo da ćete ih naći u trgovinama i ovo je jedinstvena prilika da se dokopate svojeg primjerka ove igre.

Više o igri možete pročitati u našoj recenziji: Uskoci - kartaška igra o hrvatskim gusarima

IMG 3048Već smo tradicionalno na 36. Danima znanstvene fantastike uživali u predavanjima, radionicama, kvizovima i filmskim projekcijama uz cosplayere i odličnu organizaciju. No, moramo istaknuti najzabavniji dio SFerakona - naime, po prvi put na zagrebačkoj konvenciji uživali smo u predstavi u pet činova Dr.Horrible koji se odvijao kroz cjelodnevni subotnji program i dobio pozitivnu reakciju većine posjetitelja. Isto tako smo uživali i u predavanjima počasnih gostiju Chrisa Becketta i Nikolasa Lloyda. No, da se vratimo na početak...

sferaI ove godine možete uživati u programima 36.Dane znanstvene fantastike pod popularnim nazivom SFerakon 2014. Tema ovogodišnjeg SFeraKona su "Paralaleni svjetovi i alternativna povijest", a s tom temom vas tradicionalno čekaju radionice, predavanja, cosplayeri te poznati domaći i strani predavači.

Davorin Horak: Magazin Sirius B

siriusb2Naslov zbirke: SIRIUS B, broj 2
Urednik: Davorin Horak
Autori: Cordwainer Smith - "On sam u nadvremenu", Ted Chiang - "Izdisanje", Will McIntosh - "Mrtve mladenke", Walter M. Miller Jr. - "Mračni blagoslov", Paolo Bacigalupi - "Kockar", Ron Thompson Jr. - "Magla", R. A. Lafferty - "Euremino prokletstvo"
Godina izdanja: 2011
Nakladnik: Hangar 7
Format: 19x13
Broj stranica: 176
Prevoditelj: -
Jezik originala: hrvatski

SIRIUS B je (gotovo) imenjak prethodnika Siriusa koji je obilježio starije generacije entuzijasta znanstvene fantastike i koji je ponovo zaživio zahvaljujući viziji i naporu svog urednika, kao i sve većoj bazi novih/starih čitatelja. Dakako, iz pepela ustali SIRIUS B ne počiva na staroj slavi i otprije prepoznatljivu imenu, već svakim novim brojem opravdava ponovno pojavljivanje na sceni.

Drugi broj dugo očekivane zbirke ne pati od recesije ideja i kvalitete. Aktualni ljubimac čitatelja, Bacigalupi, počastio nas je pričom sa okusom istočne Azije o čovjeku koji živi u svijetu u kojem ne pripada i odbija odstupiti od svojih načela samo zato što nisu norma(lna). Obzirom na lajtmotiv nesavršenog spoja Istoka i Zapada te stranog tijela u teksturi Istočnjačkog, odnosno Zapadnjačkog društva, možda ju pisao kao zagrijavanje za Wind-up Girl

Dvije priče za koje bi se mogle očekivati da će biti pregažene vremenom – Euremino prokletstvo iz 1972. i Mračni blagoslov iz 1951. -  iznenađujuće inteligentno i moderno obrađuju teme različitosti i predrasuda, s time da valja istaknuti potonju kao zasluženu dobitnicu nagrade Hugo. Lafferty je svoju poruku skicirao pronicavim i mračnim smislom za humor, a tu bi priču trebali pročitati prvenstveno pedagozi i učitelji. Mračni blagoslov Millera Jr.-a čita se u jednom dahu i nalikuje na horor film kojeg se ne može prestati gledati a spekulira, iznenađujuće, o granicama i lijeku ljudske autodestrukcije. Po svome pokretaču radnje – misterioznoj bolesti koja se stihijski širi čovječanstvom i civilizaciju baca na koljena – ne zaostaje za modernim trendovima i uprizorenjima.

Izdisanje od Teda Chianga je kategorija za sebe. Ovu će priču simpatizirati kako tehnofili i ljubitelji stare škole Clarka i Asimova, tako i filozofski nastrojeniji čitatelji. Fabula Mrtvih mladenki vrti se oko kriogene prezervacije - naučne fantastike koja se iz godine u godinu polako pretapa iz mogućnosti u realnost, a sa sobom povlači pitanja moralnosti, smrtnosti i normalnosti.

Zbirke SIRIUS B su radi kvalitete prijevoda i izbora sadržaja velik pozitivan doprinos modernoj hrvatskoj (a i šire) SF sceni i svakako preporučljive za čitanje. Uz više naslova, veća je vjerojatnost da će se lakše prijeći preko onih 'slabijih' a i odličan su način upoznavanja stila i tematike pojedinih pisaca čiji se opusi mogu dalje samostalno istraživati.