got vii  HBO je nakon dugo očekivanja najavio datum premijere i prikazivanja nove sezone serijala pod nazivom Igra prijestolja VII.

uskoci 250

Nakon što se popularna kartaška start-up igra rasprodala u Hrvatskoj i dugo vremena je nije bilo u prodaji od sada ju možete naručiti preko nas.

Njezina maloprodajna cijena je 80,00kn, ali za sve koji se jave na naš mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i naruče sa svojim podacima (ime i prezime, adresa i kontakt telefon) dobit će popust od 20%. Dostava je 20kn.

Nažalost hrvatska verzije igre više ne postoji, a u prodaji je samo engleska i njemačka verzija igre. Pravila su u svakoj igri na sva tri jezika (hr, en, de), a samo karte su na engleskom ili njemačkoj jeziku.

Uskoci i dalje nisu u slobodnoj prodaji stoga ne vjerujemo da ćete ih naći u trgovinama i ovo je jedinstvena prilika da se dokopate svojeg primjerka ove igre.

Više o igri možete pročitati u našoj recenziji: Uskoci - kartaška igra o hrvatskim gusarima

IMG 3048Već smo tradicionalno na 36. Danima znanstvene fantastike uživali u predavanjima, radionicama, kvizovima i filmskim projekcijama uz cosplayere i odličnu organizaciju. No, moramo istaknuti najzabavniji dio SFerakona - naime, po prvi put na zagrebačkoj konvenciji uživali smo u predstavi u pet činova Dr.Horrible koji se odvijao kroz cjelodnevni subotnji program i dobio pozitivnu reakciju većine posjetitelja. Isto tako smo uživali i u predavanjima počasnih gostiju Chrisa Becketta i Nikolasa Lloyda. No, da se vratimo na početak...

sferaI ove godine možete uživati u programima 36.Dane znanstvene fantastike pod popularnim nazivom SFerakon 2014. Tema ovogodišnjeg SFeraKona su "Paralaleni svjetovi i alternativna povijest", a s tom temom vas tradicionalno čekaju radionice, predavanja, cosplayeri te poznati domaći i strani predavači.

Zdenko Bašić: Sjeverozapadni vjetar

sjeverozap_vjetarNaslov knjige: Sjeverozapadni Vjetar
Autor: Zdenko Bašić
Godina izdanja: 2011
Nakladnik: Planetopija
Format: 23,5 x 30 cm
Broj stranica: 88 str.

Domaće ime čovjeka koji se preko granice morao probiti na scenu da bi ovdje bio afirmiran posljednje se vrijeme može čuti češće, Zdenko Bašić ovom je prilikom pripremilo knjigu  o mitološkim bićima zagrebačkog gorja, kao jedini autor svih ilustracija i tekstova, u nakladi Planetopije pripremljen u tvrdom i prekrasno ilustriranom uvezu.

„O vilenjacima i elementarnim bićima sjeverozapadnog dijela Medvednice pa do Samoborskog kraja“, ova ilustrirana pripovijetka više je u naravi slikovnice, nego li doista pripovijetke, ali nije niti sasvim slikovnica, ponašajući se djelomice i kao enciklopedija. U harmoniji s porastom popularnosti novonastajućih dječjih slikovnica-pripovijetki poput Vampirologije, Oceanologije, adaptiranog Drakule ili Drevnog Egipta, i ovo djelo kreće se u  tom smjeru.

Broj od 88 stranica od svog je početka do kraja ilustriran crtežima i obrađenim fotografijama mašte, materijala i otjelovljenih opisa oko kojih se Bašić potrudio, ali za razliku od nekih drugih njegovih radova (npr. Steampunk Poe), ilustracije nisu grafički napasne i kompleksne, ali su veoma ugodne i prigodne tekstu i ugođaju koji stranice nastoje stvoriti. Stilski su upečatljive, prhke i poletne, variraju pristupom i kreću se od fantazističkih tijela čudovišnijih kreatura do ljudskih oblika. Unutar stila, prisutan je utjecaj burtonovštine.

Svaka je stranica posvećena drugom biću o kojem je Bašić čuo, bićima koja nisu izmišljena za potrebe knjige već jesu dio kulture (priče koje je autor čuo od svojih baka), ali o njima se neće puno saznati. Na 39 stranica nalaze se tekstovi koji u pravilu ne prelaze više od 1/5 čitave stranice, ako i toliko, a sadržaj svih tekstova su vrlo kratki, britki opisi toga što u suštini svako spomenuto biće radi i kako izgleda. Dakle, knjiga ne sadrži znanstveno-spekulativne tekstove o kulturnom simbolizmu naših kreatura, i na taj način ne doprinosi, ali može poslužiti u druge dvije svrhe.

U prvom slučaju, može poslužiti kao lijep poklon mlađima (ili onima koji takve stvari jednostavno vole), dapače možda ih potaknuti da se raspitaju o (pozamašnoj i iznimno vrijednoj) mitološkoj baštini naših krajeva. Prekrasan izgleda korica povući će ih unutra pošto-poto. Valja imati na umu, pred knjige pojavljuje se nekoliko ilustracija sa skromno nagim tijelima, pa ako tko ima s tim problem, da je svjestan toga, ali zaista, stvarno ne bi trebalo biti panike. U drugom slučaju, starije čitatelje bi moglo podsjetiti na isto - zakinutu slavensku mitologiju. Možda bi tkogod u budućnosti pokušao s ozbiljnijim studijsko-zabavnim djelom.

S obzirom čemu je knjiga namijenjena, jedini prigovor može ići uvodu Lidije Bajuk. Iz perspektive starijih neozbiljan komadićak teksta, a iz perspektive mlađih neshvatljiv, u oba slučaja nepotreban, pseudo-spiritualni nabačaj koji smeta Bašićevom prethodećem, prilagođenom priči.  To na stranu, preporuka.