gotManje od tri mjeseca ostala su do početka prikazivanja posljednje sezone Igre prijestolja. Datum izlaska je nedjelja 14. travnja, a epizode će biti premijerno prikazivane uobičajenim tempom od jednog nastavka tjedno, što znači da se izlazak zadnje epizode kompletne serije očekuje 19. svibnja.

Glass official theatrical posterU kinima se ovih dana vrti Glass, treći film iz prve Shyamalanove trilogije. Neslomljivi Overseer (Bruce Willis) obračunat će se s nadljudski moćnim Beastom (James McAvoy), i starim neprijateljem Glassom (Samuel L. Jackson).

warhammerProizvođači igara Warhammer koristili su strategiju uvođenja novih edicija svakih nekoliko godina. Kao rezultat takve politike, njihove igre su opstale desetljećima. No prije nekoliko godina ukinuta je jedna od dvije najdugovječnije igre Warhammer Fantasy Battles, a nastavljen je razvoj Warhammera 40000.

avengers endgameSaga o Osvetnicima započela je s Iron Manom (2008) a završit će ju Avengers: Endgame (2019). Nakon dvadeset jednog filma u ukupnom trajanju od 38 sati, približava se vrijeme rastanka s nekima od omiljenih junaka.

godzilla2Prošle su već su četiri godine od kada je Ken Watabane, u prethodnom filmu, izgovorio glasovitu rečenicu: "Let them fight". Tada se naslovno čudovište borilo protiv malo poznatog MUTO-a. Ovoga puta će kralj svih čudovišta morati izaći na kraj, ne s jednim, nego s tri čudovišna bića: Rodanom, Mothrom i Kingom Ghidorahom. Kako ta bića izgledaju možete pogledati u novome traileru za film Godzilla: King of the Monsters.

Lockout

LOCKOUT (2012)

Redatelj: James Mather, Stephen St. Leger
Scenarij: Luc Besson, James Mather, Stephen St. Leger
Glume: Guy Pearce, Maggie Grace, Vincent Regan, Joseph Gilgun
R1R1R1
 
opis

lockout-2012-Movie-Image-600x337

Luc Besson je posljednje vrijeme svakako počeo paralelno gubiti i zdrav razum i osjećaj za film pokušavajući na sve što se u njegovoj domeni kreće pošto-poto prilijepiti svoje ime, a sve što mu padne na pamet unovčiti. Lockout dolazi kao proizvod jedne takve manije, u redateljsko-scenarističkom koautorstvu sa Stephenom Legerom i Jamesom Matherom. Njegova radnja je pobuna na svemirskoj zatvorskoj postaji. Spašavanje predsjednikove kćeri Emilie Warnock (Maggie Grace) koja se ondje našla tijekom istraživanja uvjeta na postaji postaje prioritet, stoga šalju najboljeg operativca Snowa (Guy Pierce) u misiju spašavanja, prethodno upletenog u spletkarenje tajne organizacije kojoj pripada.

Lockout-Maggie-Grace-Guy-PearceBudući da filmu nije prilijepljena etiketa komedije, njegov sadržaj tjera na ozbiljniju opservaciju nenamjerno izazvane „plejade“ podsmijeha. Naravno, uvijek možemo reći kako je namjera autora bila u kina dovesti najgore od B kategorije filmova koji će malo zabaviti publiku, dakle negdje gdje mu nije mjesto, ali je problem u tome što bi mnogi mogli eksplodirati od gluposti radnje i likova. Filmovi koji se danas rade s ciljem hommagea ili spoofa starijih generacija ili žanrova imaju svoju unutarnju režijsku logiku prema kojoj je namjeru moguće prepoznati, dok naslovi koji žele biti napravljeni u nekom specifičnom stilu starijih kultnih i klasičnih djela ostaju prisebni pri logici svog vlastitog filma. Lockout je, međutim, naprosto scenaristički i režijski glup, u tom prostom smislu riječi, stoga govoriti o povratu starom žanru (ili nešto na toj liniji obrane) u slučaju Lockouta ne drži vodu. On je jednostavno toliko loše osmišljen i režiran da je uopće teško povjerovati tko bi ga, van dužnosti, imao snage pogledati cijelog, a njegovo shvaćanje zabave ostaje najjetfinije, najnemaštovitije vrste uopće.

lockout-11-1024x682Pozivanje na vrijeđanje inteligencije gledatelja popularna je doskočica posljednje dekade i nije plauzibilno uvoditi je kao prikaz filma, ali ovdje je ona neizbježna. Prije nego što film pogodi pola sata radnje, bez previše truda možete pronaći pedesetak rupa u radnji –scenarističkih, režijskih, situacijskih, realističkih, birajte. Čak i propusti u radnji nisu toliko vezani za elemente same priče koliko se radi o naprosto idiotskom napuštanju zdravog razuma u svakom aspektu. Film u tome smislu nema granica – naprosto nema. Ako kojim slučajem počnete doista pratiti film, uočit ćete kako greškama obara sve rekorde, a kada počnete misliti o tehnološko-fizikalnom aspektu radnje, pogubit ćete se u apsurdnosti. Primijetite li tek koliku predanost filmu pridaje nakaradno ozbiljna glazba, zaslužili ste kokice. Zanemarimo li sve to, pitanje je zašto bi ga itko pronašao zabavnim kada u njemu nećete vidjeti ništa što već niste vidjeli nekoliko stotina tisuća puta?

lockout-maggie-grace-lockout-guy-pearcePreko tih stvari svatko može prijeći; barem je Hollywood poznat po enormnoj količini užasno neinteligentnih filmova i u njima se ponekad traži i nešto drugo, ali ako već ovo nije dovoljno, Guy Pierce kao najhardcore mačista kojeg ste ikada vidjeli trebao bi vas odgovoriti. To nije John McClane tip heroja iz kojeg hrabrost izlazi prirodnošću i izbjegava svaku moguću negativnu asocijaciju, već je naprosto jedno neprestano nametljivo ridikulno alfa nabijeno preseravanje koje bi Lockout svakako trebalo dokrajčiti. Kada pored njega dobijete paletu beskrajno iracionalnih likova, vi koji ulazite, napustite svaku nadu.

Međutim, nije istina kako film nema baš ništa pozitivno u sebi. S jedne strane, primijetit ćete zabavno poremećenog zatvorenika Hydella kojeg utjelovljuje Joseph Gulgin i za kojeg se može reći kako je drugima oduzeo fillm – zapravo – kako jedini i drži film, a s druge strane, ovako loš rad svakako bi trebao dobro doći mladim redateljima u razvoju kao nepresušan izvor instrukcija i primjera loše direkcije. Poruka recenzije je: ako ne morate, nemojte.

Goblinov gebis

Galerija

Kliknite na strip za čitanje! Ako želite pogledati starije brojeve posjetite arhivu.

Povezivanje

Primaj obavijesti o novostima na Fantasy Hrvatska putem e-maila!

 
Pratite nas putem RSS-a! Facebook stranica Pratite nas na Twitteru!

Korisnička zona