godzilla2Prošle su već su četiri godine od kada je Ken Watabane, u prethodnom filmu, izgovorio glasovitu rečenicu: "Let them fight". Tada se naslovno čudovište borilo protiv malo poznatog MUTO-a. Ovoga puta će kralj svih čudovišta morati izaći na kraj, ne s jednim, nego s tri čudovišna bića: Rodanom, Mothrom i Kingom Ghidorahom. Kako ta bića izgledaju možete pogledati u novome traileru za film Godzilla: King of the Monsters.

marvels daredevilMali šok je odjeknuo internetom kad je Netflix izjavio kako neće biti 4. sezone "Daredevila". "Marvelov Daredevil se neće vratiti u 4. sezoni na Netflixu" - izjavio je Netflix za CNN. Slijepog odvjetnika iz Hell's Kitchen možda nastavimo gledati negdje drugdje... nadamo se.

grrmartin 300yearsPomahnitalo krenuh 14. listopada na Martinov blog na kojem je objavio vijest o datumu izlaska novog štiva iz serijala "A Song of Ice and Fire". Povratak u Westeros omogućio nam je već danas, pustivši u prodaju prvu od dvije knjige "Fire and Blood: 300 Years Before A Game of Thrones (A Targaryen History)".

HP wizards uniteSredine doslovno nema kad se spomene Harry Potter. Ako spadate u kategoriju obožavatelja sigurni smo da će Vas zainteresirati vijest, ali i mogućnost predbilježbe na igru koju mnogi u svijetu s nestrpljenjem očekuju.

kruna ponoci 2D

Drugi nastavak svjetski poznate tetralogije "Prijestolje od stakla" je objavljen u hrvatskom prijevodu. Pod nasovom "Kruna ponoći" Celaena Sardothien nastavlja obavljati svoju dužnost kao kraljev ubojica, ali na svoj način.

Wolf's Rain

Pod poznatim produkcijskim kućama Bones i Bandai, kreativno snažan, projektima iskustveni tim združen od redatelja Tensai Okamure, scenarista Keika Nobumote i dizajnera Toshihiro Kawamote stvorio je 2003. godine Urufuzu Rain (Wolf's Rain).

wr05Ovaj atraktivan i originalan anime naslov na teret je preuzeo najteži oblik posla: provođenje kompleksne radnje smještene u svijet originalne, autentične baštine. Poznata glazbena umjetnica Yoko Kanno pridružila se timu u produkciji glazbe, što je naslovu podarilo osebujnost, izoštrivši mu stil. Priča se zbiva u alternativnoj stvarnosti Zemlje, postapokaliptičko vrijeme budućnosti razdvojenog čovječanstva koje istovremeno umire od gladi i pliva u rijekama ratova. Prema legendi, s krajem svijeta dolazi mogućnost za odlazak u Raj, a put do njega mogu pronaći samo vukovi. Sa smrću legende, ljudi su uvjereni kako vukovi više ne postoje te se svijet kreće prema konačnom rasulu. Međutim, vukovi još uvijek postoje, a preživljavaju preuzimajući ljudske forme. Radnja započinje kada se četiri različita vuka, vučena specifičnim mirisom Mjesečeva cvijeta, pokazatelja puta do Raja, susretnu u gradu ljudi.

Rain već stilski odskače od drugih izbjegavajući nepotreban CGI i nepotrebne scene, održavajući specifično mračan, sirov ton sumorne budućnosti i vjerodostojno prenoseći osjećaj općeg siromaštva same mogućnosti življenja. No, svijet i likovi onoliko su detaljno oslikani koliko im je budžet dopuštao, na momente parirajući s najboljim naslovima te s posebnim naglaskom na brigu o bitnim grafičkim segmentima, za koje smatraju da moraju biti izraženi i očuvani. Razvojni tim nije se ustručavao potruditi oko akcijskih i dramskih trenutaka pa se svaki bitan događaj odvija najfinijom fluidnošću. Rain je tako animacijski mješavina jednostavnosti i detalja, pronalazeći vjerodostojan optimum s obzirom na budžet i cilj projekta. Njihov najveći uspjeh je stilska specifičnost po kojoj će se nezamjenjivo izdvojiti od drugih naslova, dok će se sljedeći priču, izmjenjivati visokotehnološki krajobraz obogaćen magijskim aspektima, postapokaliptična divljina i minimalističke urbane sredine.

Wolf's Rain nije najveseliji od anime naslova, bitno se drži ozbiljne teme i ima namjeru ispričati dramu njihova svijeta. Nećete nailaziti na comic relief momente i nepotrebne upadice za mase koje druge dramske naslove pretvaraju u paradu, ali pritom ne pripada ni klasi pretencioznog terora, već je apsolutno pristupačan svima; ne samo po ukusu, već i starosti. Ozbiljna radnja, slojevitost i zrelost animacije odgovarat će starijima, a za mlađe tu su poistovjetivi likovi, vukovi, akcija i jednostavnost odnošenja likova. Njih će zajedno udruživati i mistično ozračje radnje, uvijek obećavajući još više zanimljivosti kako se priča raspliće te u tome ne podbacuje.

wr

Iz epizode u epizodu nastavlja se oblikovati izvanjski svijet u kojem se likovi nalaze te unutarnji svijet njihovih karaktera. Svaki od glavnih i sporednih likova nosi čvrstu, nesuvišnu ulogu, prije ili kasnije zaok


Rain, međutim, ima ozbiljan problem s tempom i prepričavanjem same radnje. S jedne strane, postoje objektivne šanse da ćete se na njihovom putovanju izgubiti, odnosno da ćete početi primjećivati teško nošenje sa širokim geografskim prostorom, motivima koje nastoje izravnati i različitim momentima radnje koje pokušavaju povezati. S druge strane, kako se serijal bliži sredini i kraju, radnja se sve sporije raspliće, sukobi sve dulje traju, putovanje postaje sve napornije. Naizgled, djeluje kao da su priču namijenjenu za petnaestak epizoda morali izgurati do dvadeset i šest. Pred kraj, kada postane zaista zanimljivo, pojavit će se krajnje nepotrebni, oduljeni sporedni događaji bez svog mjesta i vremena pa bi pokoji gledatelj lako mogao postati isprovociran. Wolf's Rain je vrijedan kraja, ali definitivno ćete osjetiti potrebu za fast forward tipkom.ruživu, a međusobno su dovoljno različiti da bi se mogli izdvajati favoriti. Osim što su svi likovi međusobno povezani, različiti klanovi likova nose i sporedne priče u kojima se zapliću pa se tako uz glavnu radnju odvijaju i paralelne, osobne priče sporednih likova. Na globalnoj razini veliki igrači vuku poteze svoje dominacije, a u srži radnje likovi se pokušavaju izboriti za bolje sutra i čistu stranu svoga Ja. Također, vrijedi reći kako se likovi-vukovi doista tako i ponašaju, stoga nema priglupe antrocentričnosti, promašenog antropomorfizma ili podilaženja gledateljima. Oštricu vučje surovosti koju unose u svaki dramski trenutak ostavlja dobar utisak. Dovršenje radnje također je bogato jer nema konačnog rješenja, već je podložno interpretacijama i omogućuje spekulativno povezivanje sa svim do tada istaknutim aspektima avanture.

Za Wolf's Rain nije potrebno dugo da bi se prepoznao originalan naslov: njihov rad na izgradnji autentičnosti započinje u prvoj epizodi i privrženo se nastavlja do samog kraja, njegujući pripovijest kakva je rijetka među japanskim naslovima. Bez obzira na problem s prepričavanjem, Wolf's Rain ne bi se trebao preskočiti.

Goblinov gebis

Galerija

Kliknite na strip za čitanje! Ako želite pogledati starije brojeve posjetite arhivu.

Povezivanje

Primaj obavijesti o novostima na Fantasy Hrvatska putem e-maila!

 
Pratite nas putem RSS-a! Facebook stranica Pratite nas na Twitteru!

Korisnička zona